6 - BOLELI

Go to content

Main menu:

JESEN 2009

Nekaj po osmi sva imela zajtrk vendar včerajšnje družbe ni bilo na spregled. Ker sem pretekli večer v recepciji naročil svež kruh in rogljičke sem to šel poiskati, tako je dišalo, da sva se s težkim srcem spravila v avto in se odpeljala. Dajva zapeljiva se preko viadukta če sva že tu, morala sva se peljati nazaj od kjer sva prišla. Vključila sva se na avtocesto in čez kakšnih petnajst kilometrov sva se že peljala po viaduktu res je izjemna konstrukcija. Kratek postanek še na drugi strani in greva naprej. Pot naju pelje proti Saint-Etiennu med tem pa sva se ustavljala v manjših vendar zanimivih krajih, vendar so bili postanki resnično kratki ker naju je čas že močno priganjal. Po avtocesti sva se vozila naprej proti Lyon-u, seveda mimo obeh velikih mest sva šla kar po obvoznici ta dan sva morala pripeljati do Švice kjer naj bi poiskala kamp in prenočila. Ženevo sva videla samo od daleč, poleg jezera pa sva se hitro pomikala proti Chamonix-u. Pod Mont-Blancom sva se ustavila samo za kratko slikanje in že gremo proti Švicarski meji, katero prečkava preko manjšega gorskega prelaza iz katerega se spustiva proti mestu Martygni. Tu pa naju je pričakalo lepo presenečenje v velikih strmih vinogradih nad mestom sva videla kako s helikopterjem odvažajo nabrano grozdje v dolino, ni kaj domiselno. Po kratkem obisku trgovine se odločiva, da greva do Siona kjer naj bi bil velik kamp in bil je res tudi velik in tu sva se zaparkirala ter si pričela pripravljati večerjo. Ker je bilo rahlo vetrovno sva se morala znajti z dodatnimi proti vetrnimi zaščitami. Samo, da ni bilo mraz.

7.dan  bom priključil kar v nadaljevanju.

Ta dan skoraj nočem opisovati vendar bom omenil samo krajši obisk enega od počivališč v Avstriji katerega sva že enkrat prej obiskala in tudi to pot naju je navdušil. Drugače pa v kratkem opisu preko Švice mimo Chura potem pa proti Liechtensteinu katerega sva po enem delu samo prečkala, ogledov nisva opravila saj sva to malo kneževino že nekajkrat obiskala. Mimo Avstrijskega Feldkircha sva se po avtocesti odpeljala v smeri Innsbrucka no malo pred tem pa sva se ustavila v Telfs-u kjer je zgoraj omenjeno počivališče. Po avtocesti sva hitro napredovala vendar je bilo, kar pozno ponoči ko sva pripeljala pred domačo hišo. Močno utrujena vendar polna različnih vtisov sva se sedmi dan lahko ulegla v svojo veliko posteljo.